Hiilineutraaliudesta puhutaan paljon, mutta miksi sen pitäisi kiinnostaa yrityksiä? Siksi, että yritykset voivat luoda hiilineutraaliudesta kannattavaa liiketoimintaa. Sitra on kehittänyt yrityksille työkaluja hiilineutraaliuden tavoitteluun. Avasimme niiden tuomia mahdollisuuksia kevään 2016 aikana viidessä artikkelissa, jotka käsittelivät yrityksen muutosta kohti hiilineutraaliutta. Artikkelit julkaistiin Kauppakamarin sivuilla.
Lue artikkelit:
- helmikuu: Hiilineutraaliudesta liiketoimintaa
- maaliskuu: Kohti hiilineutraalia strategiaa
- huhtikuu: Innovaatiojohtaminen hiilineutraaliuden moottorina
- toukokuu: Päästötehokkuudella brändiarvoa ja kustannussäästöjä
- kesäkuu: Tulevaisuus on ilmastobisneksessä
Suosittelemme