Työpaikka
Kysteri
Uudistumiskysymys
”Miten turvataan henkilöstön osaaminen, kun toimintatavat muuttuvat entistä asiakaslähtöisemmiksi?”
Työkalun nimi
Laatu- ja vaikuttavuusmittaus
Kenelle?
Työpaikan päätöksentekijöille, työntekijöille ja asiakkaille.
Työkalun kuvaus
”Tarvitsemme jatkossa päätöstemme tueksi reaaliaikaista tietoa asiakastyytyväisyydestä ja henkilöstön hyvinvoinnista. Nykyään toimintaamme arvioidaan pääsääntöisesti määrän ja kustannusten näkökulmasta, mutta jatkossa tarvitsemme tietoa myös toimintamme laadusta ja vaikuttavuudesta. Tarvitsemme tietoa esimerkiksi siitä, miten voimme tuottaa parempaa terveyttä ja hyvinvointia asiakkaillemme. Aiomme laatia jatkuvaan seurantaan laatu- ja vaikuttavuusmittaukset.”
Haluatko tietää lisää? Ota yhteyttä
Eija Peltonen, eija.peltonen(at)kuh.fi
Suosittelemme
Tutustu myös näihin työkaluihin.