Työpaikka
Musti ja Mirri
Uudistumiskysymys
”Kuinka hyödyntää sisäisen asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksia oman organisaation asiakaspalvelun parantamiseen?”
Työkalun nimi
Sisäisen Palvelun Parantaminen
Kenelle?
Myymälähenkilökunnalle, toimihenkilötiimeille ja esimiehille.
Työkalun kuvaus
”Julkistamme tiimien sisäiset asiakastyytyväisyystulokset vuosineljänsittäin. Perustamme Yammer-ryhmän asiakastyytyväisyystulosten läpikäyntiin. Tiimien vetäjät käyvät tulokset läpi oman tiiminsä kanssa ja viestivät jatkosuunnitelmat Yammeriin koko henkilökunnan nähtäväksi. Otamme lisäksi käyttöön sparrausparit myymälöistä tiimeittäin, jolloin tiimien vetäjät hakevat itselleen sparrausparin sisäisistä asiakkaista.
Sparrauksella saadaan parempi kuva tarjolla olevista sisäisistä palvelusta, mahdollisista ongelmakohdista ja opitaan toisilta. Palkitsemme onnistuneita tiimejä ja useamman kehun keränneitä kollegoita.”
Haluatko tietää lisää? Ota yhteyttä
Juhana Lamberg, juhana.lamberg(at)mustijamirri.fi
Suosittelemme
Tutustu myös näihin työkaluihin.