archived
Arvioitu lukuaika 1 min
Tämä sivu on arkistoitu ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa

PowerHub kannustaa jatkuvaan oppimiseen

PowerMarkkinointi kehitti PowerHub-työkalun kasvattaakseen työntekijöidensä osaamista ja kehittyäkseen organisaationa.

Julkaistu

Työpaikka

PowerMarkkinointi

Uudistumiskysymys

”Kuinka kehittyä sekä yksilönä että organisaationa ja löytää aikaa, työkalut, prosessit sekä tavoitteet osaamisen kehittämiseen?”

Työkalun nimi

PowerHub

Kenelle?

Kaikille työntekijöille.

Työkalun kuvaus

”Luomme julkaisukalenterin ja ideapankin yhdistelmän: PowerHubin. Jokaiselle työntekijälle valitaan yhteisesti yksi opiskeluaihe kahden kuukauden ajaksi. Tehtävänä on kirjoittaa aiheesta blogiartikkeli, joka julkaistaan PowerBlogissa. Tähän saa käyttää strategian mukaisen työajan.

Kvartaaleittain järjestetään myös PowerAcademy eli yhteinen oppimishetki, jossa vetäjä opettaa valitun aiheen muulle henkilöstölle. PowerAcademyn esitysmateriaalia hyödynnämme perehdytyksessä, sisällöntuotannossa tai sisäisessä viestinnässä. Vastuuhenkilö huolehtii aiheiden kirjaamisesta projektinhallintajärjestelmään, kalenteriin ja julkaisusuunnitelmaan sekä seuraa oppimiseen käytettyä aikaa viikko- ja kuukausitasolla.”

Haluatko tietää lisää? Ota yhteyttä

Noora Tuominen, noora.tuominen(at)powermarkkinointi.com

Mistä on kyse?