- 14.11.2017 klo 09:00 - 10:00
- Sitra, Juhla-tila, Itämerenkatu 11 - 13, Helsinki, Suomi
Aamuharppaus Sitrassa 14.11. – Segmentoinnin autuus
Miten löytää sopivimmat asiakassegmentit? Millaisia ovat suomalaisen arjen motiivit? Vaikuttaako vastuullisuus asiakasuskollisuuteen?
Pyydämme sinua mukaan ti 14.11. Aamuharppaukseen! Aiheena ovat asiakasryhmät eri näkökulmista. Alustusten jälkeen on mahdollisuus verkostoitua ja keskustella aiheesta lisää.
Tilaisuus on maksuton ja se on suunnattu erityisesti kuluttajamarkkinoilla toimiville yrityksille.
Tilaisuuden kieli on suomi. Ilmoittauduthan viimeistään 09.11., koska paikkoja on rajoitetusti.
Ohjelma:
8.30 Aamiaista tarjolla
9.00 Tervetuloa
– Markus Terho, Sitra
9.05 Asiakasryhmien määrittelystä
– Timo Hyppönen, Pelago Bicycles
9.20 Mikä motivoi fiksuun kuluttamiseen?
– Saana Tikkanen ja Kaisa Kaitosalmi, Palmu Inc.
9.40 Uskollisuus murroksessa – sukupolvi Y ja vastuullisuuden merkitys kuluttamisessa
– Hanna-Reetta Luukkainen, K-ryhmä
10.00 Verkostoitumista
10.30 Tilaisuus päättyy
Tervetuloa mukaan!
Lisätietoja Aamuharppaus-tapahtumasarjasta täältä.
Kuuntele podcast
Suosittelemme
Tästä eteenpäin.