HUOM! Tilaisuus järjestetään virtuaalisesti ZOOM-alustalla.
Vaikka käsiemme ulottuvilla on rutkasti tietoa tulevaisuuden yleisistä kehityssuunnista eli megatrendeistä Megatrendi Useista ilmiöistä koostuva yleinen kehityssuunta, laaja muutoksen kaari, kuten esimerkiksi ekologinen kestävyyskriisi. Megatrendien nähdään usein tapahtuvan globaalilla tasolla ja kehityssuunnan uskotaan usein jatkuvan samansuuntaisena. Avaa termisivu Megatrendi , ei pelkkä tulevaisuuksien tietäminen riitä. Meidän tulee pystyä haastamaan oletuksiamme ja toimia halutun tulevaisuuden eteen. Mikäli tulevaisuuden kehityskaari ei näytä toivottavalta, emme voi jatkaa toimimista samalla tavalla kuin tähän saakka. Tämä sanottuna on helppo todeta, että yhteiskunta muuttuu vain muuttamalla käyttäytymistä. Behavioural Design on uusi hybridi tieteenhaara, joka yhdistää käyttäytymistieteitä ja design-ajattelua.
Maaliskuun HERÄÄMÖn esiintyjä Ashwin Rajan Fabric Consulting -yrityksestä on teeman asiantuntija, joka johdattaa meidät käyttäytymisen muutoksen maailmaan. Ashwin on kehittänyt Behavioral Design Canvas -työkalun, joka auttaa toivottavan muutoksen tiellä. Osallistujat pääsevät tutustumaan työkalun käyttöön tilaisuudessa.
Puhuja
Ashwin Rajan, Head Behaviour Design, Fabric Consulting
Ashwin johtaa Fabric Consulting -yritystä, jonka hän loi auttamaan yrityksiä saavuttamaan käyttäytymisen muutosta. Ashwinilla on yli kahdenkymmenen vuoden kokemus yksityiseltä, julkiselta sekä kolmannelta sektorilta ja hän on työskennellyt muun muassa Fjordilla, Accenturella ja Deloitella. Ashwin on sekä psykologian että sosiologian maisteri ja hän on opiskellut niin Intiassa kuin Tanskassakin. Fabricin puitteissa Ashwin on opettanut ja konsultoinut useita suomalaisia yrityksiä Elisasta Visit Finlandiin.
Suosittelemme
Tästä eteenpäin.