Tervetuloa tutustumaan tuoreeseen SHIFT-markkinointimalliin, joka opastaa ekologisesti kestävien tuotteiden, palveluiden ja käytänteiden markkinoinnissa. Professori Kate White (University of British Columbia, Vancouver) on tehnyt laajan katsauksen siihen, mitä kuluttajatutkimus oikeasti tietää ekologisesti kestävien ratkaisujen ostamisesta ja omaksumisesta. Tältä pohjalta hän on kehittänyt työkalun, jolla markkinoija voi ratkaisun vahvuuksiin ja kuluttaja-adoption esteisiin perustuen etsiä parhaat argumentit, joita käyttää.
SHIFT-mallia kommentoi tilaisuudessa käytännön näkökulmasta IKEA Groupin Head of Sustainable and Healthy Living Joanna Yarrow ja akateemisesta näkökulmasta Hankenin professori Pia Polsa.
Saapumalla paikalle pääset kuulemaan käytännönläheisen yhteenvedon uusimmista tutkimustuloksista sekä tutustumaan uuteen työkaluun, jonka käytön voit aloittaa vaikka heti!
Tarjolla on kevyttä aamiaista klo 8.30 alkaen. Tilaisuus on maksuton ja sen kieli on englanti.
Tilaisuus on suunnattu kaikille aiheesta kiinnostuneille, erityisesti kuluttajamarkkinoilla toimiville yrityksille ja yhteiskunnallisille markkinoijille.
Tilaisuudessa pidetyt esitykset löytyvät näistä linkeistä: The SHIFT Framework by Kate White ja Around and Beyond SHIFT by Pia Polsa
Suosittelemme
Tästä eteenpäin.