Tervetuloa tutustumaan tuoreisiin kansainvälisiin näkökulmiin ja luotaamaan suuntaa tulevaisuuden kuluttajamarkkinoille. Tilaisuudessa esitellään tuore, kolmella mantereella tehty Stuff in Flux -selvitys, joka valottaa miten kuluttajien suhde fyysisiin tavaroihin on ennenäkemättömässä muutoksessa. Uudet tavat kuluttaa luovat uusia liiketoimintamahdollisuuksia ja ohjaavat markkinoita uuteen asentoon.
Puhujina huonekalujätti IKEAssa globaalisti liiketoiminta- ja kuluttajatiedon hallintaa johtava Anneleen Waterloos ja markkinastrategiakonsulttiyritys Alice Labsin toimitusjohtaja Oskar Korkman. Paneelissa aiheeseen pureutuvat lisäksi Fiskarsin tutkimusjohtaja Satu Kalliokulju sekä vastuullisen kulutuskäyttäytymisen asiantuntija Anniina Nurmi. Paneelin jälkeen on mahdollisuus verkostoitua ja keskustella aiheesta lisää.
Tarjolla on aamiaista. Tilaisuus on maksuton ja suunnattu erityisesti kuluttajamarkkinoilla toimiville yrityksille. Tilaisuuden kieli on englanti.
Oskar Korkmanin esitys 9.5.2017
Suosittelemme
Tästä eteenpäin.