Työpaja soveltuu startupeille ja muille yrityksille sekä palveluntuottajajärjestöille, jotka jo ovat mallintaneet yhteiskunnallista vaikuttavuuttaan ja jotka mittaavat vaikutuksiaan – toisin sanoen toimijoille, jotka ovat päättäneet lähteä rakentamaan yhteiskunnallisesta vaikuttavuudesta liiketoimintaetua.
Tavoitteena on syventää osallistujien osaamista liiketoiminnan kehittämisestä ja ymmärrystä vaikuttavuuden linkityksestä kehittämistyöhön. Tarkastelemme päivän aikana uusin silmin niin liiketoimintamallia, markkinoille pääsyä kuin asiakkaan tarpeiden tunnistamista. Lisäksi sivuamme vaikuttavuuslähtöistä tuotteistusta ja hinnoittelua.
Työpajaan mahtuu noin 10 organisaatiota. Suosittelemme, että kustakin organisaatiosta osallistuu kaksi henkilöä. Jos hakijoita on enemmän kuin paikkoja, painotamme valinnassa vaikuttavuuden mallintamisen ja todentamisen tasoa, skaalautumisen potentiaalia sekä motivaatiota ja sitoutumista.
Hae mukaan 23.10.2019 mennessä! Vahvistamme osallistujat sähköpostitse viimeistään 28.10.2019.
Täytä hakulomake tästä.
Vaikuttavuuden Boot camp -työpajan toteutuksesta vastaa Sitran valitsemana asiantuntijaorganisaationa Deloitte. Työpaja on valituille organisaatioille maksuton. Työpajapäivän jälkeen on vielä mahdollisuus pienimuotoiseen organisaatiokohtaiseen sparraukseen erikseen sovittavana aikana.
Lisätietoja Vaikuttavuuden Boot Campeista ja työpajojen 1 – 3 sisällöistä löydät täältä.