uutiset
Arvioitu lukuaika 2 min

Haemme assistenttia Sitran hallintoon

Oletko etsimämme kokenut ja tehokas organisoija, jolla on todellinen tekijän asenne?

Julkaistu

Haemme tehokasta ja monipuolista osaamista omaavaa

assistenttia

Sitran hallintoon 30.6.2021 asti (vuokrahenkilö StaffPoint Oy:n kautta).

Tuemme hallinnossa Sitran aktiivista tulevaisuustyötä, joka tutkii, selvittää ja ottaa kumppanit eri sektoreilta mukaan ennakkoluulottomiin kokeiluihin ja uudistuksiin.Tule mukaan monipuoliseen 20 henkilöä käsittävään hallintoon, johon kuulu osaajia HR-, Taloushallinto-, Tieto- ja asiakirjahallinto-, ja Assistentti- ja toimistopalvelut -tiimistä.

Assistenttina tuet Sitran hallintoa kokousten, tapahtumien ja tilaisuuksien järjestämisessä sekä hankinta- ja sopimusprosesseissa. Toimit myös kokoussihteerinä, tuotat pöytäkirjoja, laadit esityksiä ja kokoat materiaaleja, olet yhteydessä sisäisiin ja ulkoisiin yhteistyökumppaneihin, käsittelet ostolaskuja ja arkistoit asiakirjoja. Lisäksi autat kiiretilanteissa Sitran muita assistentteja.

Edellytämme sinulta

  • tehtävään soveltuvaa koulutusta (esim. tradenomi, HSO-sihteeri)
  • Vahvaa ja monipuolista kokemusta assistentin tehtävistä
  • Erinomaisia yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja sekä kykyä tukea tiimiä monipuolisesti ja toimia joustavasti osana tiimityön arkea
  • Aktiivista ja itsenäistä työotetta
  • Organisointi- ja priorisointikykyä
  • Energistä ja tehokasta työotetta sekä kykyä toimia moneen eri asiaan liittyvissä tehtävissä samanaikaisesti
  • Hyviä tietoteknisiä taitoja sekä sähköisten järjestelmien ja työkalujen hallintaa
  • Sujuvaa suullista ja kirjallista englannin kielen taitoa

Tarjoamme sinulle

  • Mahdollisuuden työskennellä vauhdikkaassa työyhteisössä, jonka tulevaisuustyön tähtäimessä on reilu ja kestävä tulevaisuus. Lisäksi pääset tekemään mielenkiintoista ja merkityksellistä työtä yhdessä Sitran huippuasiantuntijoiden kanssa.
  • Näköalapaikan tulevaisuuden ennakointiin sekä uusien ratkaisujen ja toimintamallien kehittämiseen.

Arvostamme

  • Monipuolisia viestintätaitoja
  • Kokouksiin ja tapahtumiin liittyvää kokemusta sähköisistä työkaluista (mm. Teams, Zoom ja Howspace)
  • Ruotsin kielen taitoa

Hakuohjeet ja lisätiedot

Kiinnostuitko? Mikäli tunnistit itsesi ilmoituksesta ja kiinnostuit tehtävästä, jätä hakemuksesi ja CV:si  21.9.2020 mennessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa hallintojohtaja Heidi Saario torstaina 10.9. klo 16–17 ja keskiviikkona 16.9. klo 8–9, puh. 0400 629 264. Voit olla yhteydessä myös StaffPointin konsulttiin Linda Joyneriin tiistaina 8.9. klo 9–10 ja keskiviikkona 9.9. klo 9–10, puh. 045 788 169 95.

Käsittelemme hakemuksia ja haastattelemme hakijoita myös hakuajan ollessa käynnissä. Valitettavasti emme voi vastaanottaa hakemuksia sähköpostitse.

Käytämme haastattelun ensimmäisessä vaiheessa videohaastattelua, johon osa hakijoista tulee saamaan kutsun sähköpostilla. Tarkkailethan siis sähköpostiasi!

Mistä on kyse?